Агентство маркетинговых исследований рынка в Москве | Точка Роста
  • Home
  • About us
  • Services
  • Resources
  • Clients
  • Contacts
  • EnglishEnglish
    • РусскийРусский
    • EnglishEnglish
+7 (499) 685-14-77
office@tochkarosta.ru
Telegram
Карта сайта / Sitemap
г. Москва, ул. Шухова, д.14, бизнес-центр Shukhova Plaza, офис 109. Пн-Пт 10:00-18:00
Агентство маркетинговых исследований рынка в Москве | Точка Роста
  • Home
  • About us
  • Services
  • Resources
  • Clients
  • Contacts
  • EnglishEnglish
    • РусскийРусский
    • EnglishEnglish
10:00-18:00
г. Москва, ул. Шухова, д.14, бизнес-центр Shukhova Plaza, офис 109

Qualitative research

The primary focus of our agency is consumer studies, but at least 20% of our workload consists of the most typical tasks of marketing research, both quantitative and qualitative, performed for marketing departments. Among them:

— F2F CLT for packaging testing, pricing studies, designs, naming, and other stimuli

— Street surveys. Online surveys

— Mall and retail location surveys

— CATI for branding and customer research

A common method is to employ the combinatorial approach where qualitative research is followed by a quantitative study. At the qualitative stage, we formulate or refine the customer’s initial hypotheses regarding the objective (e.g., “our brand is perceived as being audience X-oriented”), identify previous customer experience, insights, and emotions of consumers. Secondly, at the quantitative stage, we obtain statistical data to confirm or refute the prevalence of such hypotheses or insights among the target audience.

We have the capacity to hold up to 200 interviews daily in Moscow and up to 500 interviews daily across Russia.

Contact us to find out what basic and advanced analytics we employ in our reports and how we address the business objectives of our customers.

Свяжитесь с нами

  • +7 (499) 685-14-77
  • office@tochkarosta.ru

    Создание и продвижение сайта ВэбГет

      Brief
      Name of Customer Company:
      Business/Industry:
      Brief description of business:
      Description of the Customer's situation that requires the study:
      Study objectives:
      How study results will be used, what decisions will rely on them (action standard):
      Hypotheses and assumptions that need to be confirmed or refuted in the course of the study:
      Geography of the study:
      Description of consumers who will be the focus of the study:
      Study timing:
      Research methods:
      Budget:
      Budget:
      Contact details
      Address of Customer Company:
      Phone:
      WWW:
      Full name of the contact person:
      Additional information:

        Бриф
        Название Компании-Заказчика:
        Сфера деятельности/Отрасль:
        Краткое описание бизнеса:
        Описание ситуации Заказчика исследования, вызвавшая необходимость его проведения
        Задачи исследования:
        Как будут использоваться результаты исследования, для принятия каких решений нужны результаты исследования (action standard):
        Гипотезы и предположения, которые необходимо подтвердить или опровергнуть в ходе исследования:
        География исследования:
        Описание потребителей продукта, среди которых
        должно проводиться исследование:
        Сроки исполнения:
        Методы исследования:
        Бюджет:
        Контактные данные
        Адрес Компании-Заказчика:
        Телефон:
        WWW:
        Ф.И.О. контактного лица:
        Дополнительные сведения: