Read SEO blog by Roman Shalimov
telegram “Вкусный Роман”
Агентство маркетинговых исследований рынка в Москве | Точка Роста
  • Home
  • About us
  • Services
  • Resources
  • Clients
  • Contacts
  • EnglishEnglish
    • РусскийРусский
    • EnglishEnglish
+7 (499) 685-14-77
office@tochkarosta.ru
Telegram
Карта сайта / Sitemap
г. Москва, пр-кт 60-летия Октября, д. 9, стр. 2, пом. 2/П. Пн-Пт 10:00-18:00 Политика обработка персональных данных
Агентство маркетинговых исследований рынка в Москве | Точка Роста
  • Home
  • About us
  • Services
  • Resources
  • Clients
  • Contacts
  • EnglishEnglish
    • РусскийРусский
    • EnglishEnglish
10:00-18:00
г. Москва, пр-кт 60-летия Октября, д. 9, стр. 2, пом. 2/П

Resources

The agency has a range of effective production facilities to carry out market surveys:

In 2010 we launched first in Russia ISO8589 consumer&sensory testing facility. In 2011 we expanded our coverage to Sankt Petersburg (as North Western region) and Rostov-na-Donu (as Southern)

  • 17 test places in Moscow, 10 in Sankt Petersbur, 10 in Rostov
  • Great traffic of consumers
  • Automatic ventilation system
  • Test kitchen
  • Video recording /Web streaming and other options…
  • Consumer sensory tests and hall tests
  • Quantitative marketing research

2. Focus-rooms.  All locations are equipped with focus rooms: discussion rooms+ comfortable client lounge, Video/Audio recording, Web-streaming and translation booths.

Contact us

  • +7 (499) 685-14-77
  • office@tochkarosta.ru

      Brief

      Name of Customer Company:

      Business/Industry:

      Brief description of business:

      Description of the Customer's situation that requires the study:

      Study objectives:

      How study results will be used, what decisions will rely on them (action standard):

      Hypotheses and assumptions that need to be confirmed or refuted in the course of the study:

      Geography of the study:

      Description of consumers who will be the focus of the study:

      Study timing:

      Research methods:

      Budget:

      Budget:

      Contact details

      Address of Customer Company:

      Phone:

      WWW:

      Full name of the contact person:

      Additional information:

        Бриф

        Название Компании-Заказчика:

        Сфера деятельности/Отрасль:

        Краткое описание бизнеса:

        Описание ситуации Заказчика исследования, вызвавшая необходимость его проведения

        Задачи исследования:

        Как будут использоваться результаты исследования, для принятия каких решений нужны результаты исследования (action standard):

        Гипотезы и предположения, которые необходимо подтвердить или опровергнуть в ходе исследования:

        География исследования:

        Описание потребителей продукта, среди которых должно проводиться исследование:

        Сроки исполнения:

        Методы исследования:

        Бюджет:

        Контактные данные

        Адрес Компании-Заказчика:

        Телефон:

        WWW:

        Ф.И.О. контактного лица:

        Дополнительные сведения: