Агентство маркетинговых исследований рынка в Москве | Точка Роста
  • Home
  • About us
  • Services
  • Resources
  • Clients
  • Contacts
  • EnglishEnglish
    • РусскийРусский
    • EnglishEnglish
+7 (499) 685-14-77
office@tochkarosta.ru
Telegram
Карта сайта / Sitemap
г. Москва, ул. Шухова, д.14, бизнес-центр Shukhova Plaza, офис 109. Пн-Пт 10:00-18:00
Агентство маркетинговых исследований рынка в Москве | Точка Роста
  • Home
  • About us
  • Services
  • Resources
  • Clients
  • Contacts
  • EnglishEnglish
    • РусскийРусский
    • EnglishEnglish
10:00-18:00
г. Москва, ул. Шухова, д.14, бизнес-центр Shukhova Plaza, офис 109

Resources

The agency has a range of effective production facilities to carry out market surveys:

In 2010 we launched first in Russia ISO8589 consumer&sensory testing facility. In 2011 we expanded our coverage to Sankt Petersburg (as North Western region) and Rostov-na-Donu (as Southern)

  • 17 test places in Moscow, 10 in Sankt Petersbur, 10 in Rostov
  • Great traffic of consumers
  • Automatic ventilation system
  • Test kitchen
  • Video recording /Web streaming and other options…
  • Consumer sensory tests and hall tests
  • Quantitative marketing research

2. Focus-rooms.  All locations are equipped with focus rooms: discussion rooms+ comfortable client lounge, Video/Audio recording, Web-streaming and translation booths.

Contact us

  • +7 (499) 685-14-77
  • office@tochkarosta.ru

      Brief
      Name of Customer Company:
      Business/Industry:
      Brief description of business:
      Description of the Customer's situation that requires the study:
      Study objectives:
      How study results will be used, what decisions will rely on them (action standard):
      Hypotheses and assumptions that need to be confirmed or refuted in the course of the study:
      Geography of the study:
      Description of consumers who will be the focus of the study:
      Study timing:
      Research methods:
      Budget:
      Budget:
      Contact details
      Address of Customer Company:
      Phone:
      WWW:
      Full name of the contact person:
      Additional information:

        Бриф
        Название Компании-Заказчика:
        Сфера деятельности/Отрасль:
        Краткое описание бизнеса:
        Описание ситуации Заказчика исследования, вызвавшая необходимость его проведения
        Задачи исследования:
        Как будут использоваться результаты исследования, для принятия каких решений нужны результаты исследования (action standard):
        Гипотезы и предположения, которые необходимо подтвердить или опровергнуть в ходе исследования:
        География исследования:
        Описание потребителей продукта, среди которых
        должно проводиться исследование:
        Сроки исполнения:
        Методы исследования:
        Бюджет:
        Контактные данные
        Адрес Компании-Заказчика:
        Телефон:
        WWW:
        Ф.И.О. контактного лица:
        Дополнительные сведения: